Monday, May 22, 2006

BESTEMORS BLOG ER ENDRET

Da Bestemor skulle slette noe på blogen sin i dag
gikk det helt gæærnt.
Hele blogen gikk rett vest.
Så opprettet vi en ny blog for Bestemor.
Da blir det nye linker etc.
Derfor finner dere ikke noe når dere
klikker inn på Bestemors blog.
Vi skal tre støttende til når vi får hue over vannet.
Men kanskje Gina kan ordne opp med dette?
Kanskje Gina eller andre glupe etterkommere
kan linke inn Bestemor?
Akkurat nå er Bestefar bæltrøtt og vilgåstaåleggasæj.
Nattenatt tjære hærskare!
P.S.
Henvendelser til eders Bestemor
kan inntil videre skje via eders Bestefar.

9 Comments:

Blogger Gina said...

Jeg har ordentlig link til bestemor :) Det er bare å gå inn i templaten og fikse en bindestrek i den gamle adressen ;)

3:20 PM  
Blogger tvangslitterær said...

Eller gå til Ginas blogg, og klikke seg inn derfra. Skal få ordnet linken på min også...

9:18 PM  
Blogger tvangslitterær said...

Jeg var inne og gratulerte Toril med dagen, og så begynte jeg å regne litt i hodet: Om ikke lenge har dere barn som samlet i alder er 130 år! Ikke verst...

9:50 PM  
Blogger tvangslitterær said...

Det ligger to bestemorsblogger på nett nå: "bestemorsblog" og "bestemors-blog". Jeg har linket tilbake til den uten bindestrek nå, det er den med den fine tegningen fra bestefar. Det er den bestemor brukte sist. Sov godt. God himmelfart og god landing etterpå.

1:19 AM  
Blogger BESTEFARS BLOG said...

Ja, jeg lagde først den med bindesterk.
Men så ble den borte for oss.
Den kom ikke opp.
Vi ble kasta ut!
Så lagde jeg ny bestemor uten blog.
Den funket.
Men da jeg skulle vise Bestemor hvordan hun kunne legge inn nye poster, så fikk vi beskjed om at den av systemet ble betraktet som spam.
Vi måtte legge inn søknad om å få den omklassifisert fra spam til OK.
Det gjorde vi.
Kanskje den er klarert nå?
Det er så møøe rart her på planeten og i cyberspace.Kunne bli helt fæælen!
Hei til dere alle sammen!!!!

11:34 AM  
Blogger BESTEFARS BLOG said...

Correctiones:
så lagde jeg ny bestemor uten blog =
så lagde jeg ny Bestemors blog uten bindestrek.

At det går an å skrive så tullete som jeg gjorde her.
Jeg må være gammel. Men dersom vi tar med hele summen av aldreren til båd bar + barnebarn, så er nok den større enn summen av Bestemors og min alder. Og den stiger raskere. Men dere blir stadig klokere enn oss, og dere sprer dere mer utover i terrenget enn vi gjør.

11:40 AM  
Blogger BESTEFARS BLOG said...

2. Correctiones:
til båd bar + barnebarn =
til både barn + barnebarn

11:41 AM  
Blogger tvangslitterær said...

Bestefar, vi savner deg i Bloggistan.

10:24 PM  
Blogger BESTEFARS BLOG said...

Det er godt å være savnet. Kanskje man taper noe på å dukke opp igjen. Men vi får ta sjangsen. Takk til alle som har savnet meg!

2:53 PM  

Post a Comment

<< Home